Podmioty realizujące zadania publiczne obowiązane są posiadać elektroniczną skrzynkę podawczą.
Elektroniczna skrzynka podawcza pozwala na doręczanie do instytucji pism podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym w sposób zapewniający otrzymanie urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP). UPP jest dowodem doręczenia pisma, a widniejąca na nim data stanowi datę doręczenia.
Dostarczenie do Szkoły Podstawowej
im. Janusza Korczaka w Piechcinie dokumentu elektronicznego
W celu dostarczenia do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Piechcinie dokumentu elektronicznego należy zarejestrować się na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP) pod adresem epuap.gov.pl.
Po założeniu konta i zalogowaniu się na ePUAP użytkownik ma dostęp do elektronicznej skrzynki podawczej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Piechcinie
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/SPPiechcin
Za jego pomocą załatwią Państwo każdą sprawę należącą do kompetencji Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Piechcinie.
Pliki zawierające szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie usuwane.
Odnośnie spraw załatwianych w trybie postępowania administracyjnego konieczne jest podanie imienia, nazwiska, adresu osoby wnoszącej pismo oraz jej podpisu. Elektroniczna skrzynka podawcza obsługuje zarówno bezpieczny kwalifikowany podpis elektroniczny jak i jego darmowy odpowiednik, czyli profil zaufany ePUAP.
